U heeft een vraag lees dan hieronder of uw vraag er bij staat. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op.

1. Hoelang duurt het voordat ik mijn pakket thuis kan verwachten?


Normaliter ontvangt u uw bestelling binnen een week. Mocht dit niet het geval
zijn, en heeft u geen bericht van ons ontvangen dat uw bestelling vertraagd is, neem dan
contact met ons op via helpdesk@flipenfold.nl 

2. Kan ik Flipenfold bestellen als ik niet kan internetbankieren of als ik in het buitenland woon?

Ja, dat kan. In sommige gevallen is het niet mogelijk om via onze betaalmogelijkheden te betalen. U kunt dan contact met ons opnemen via helpdesk@flipenfold.nl, waarna wij u zullen informeren over de verdere gang van zaken. U hoeft geen extra verzendkosten te betalen. Voor België hebben wij de mogelijkheid om via bancontact mister cash en KBC te betalen.  

3. Kan ik met een creditcard betalen?

Ja, dat kan. Voor alternatieve betalingsmethoden naast IDeal of creditcard kunt u contact met ons opnemen via helpdesk@flipenfold.nl


Hieronder ziet u een plaatje hoe de flipenfold werkt.



Algemene voorwaarden | Powered by bralex.nl | Disclaimer | Privacy reglement